יום ראשון, 28 במאי 2017

נורות לד - איפה הבעיה

נורות לד הם בעצם נורות הם חלקיקי תאורה קטנים, אשר מטרתם הוא להפיק אור מרבי במינימום צריכה. אורך חייהם של נורות לד הן הרבה יותר גדולות מאשר הנורות הפשוטות מהסיבה הפשוטה שנורות הלד אינן משתמשות בחוטים או אביזרים שיש לנורות הפשוטים.

כמו כן נורות הלד חסכוניות בהרבה בשל העובדה שהן צורכות פחות אנרגיה וחשמל. עוד משהו חשוב שעליכם לדעת, נורות הלד מותאמות לאנרגיה סביבתית, הכוונה שאינן מזהמות את האוויר בשל צריכתן הקטנה. אין צורך להחליפם בכל שנה כמו בנורות הרגילות.



אורך חיים גדול יותר
אורך חייה של נורת הלד יכולה להגיע עד ל- 7 שנים עד לשחיקה סופית. לאומת זאת נורת הבית הפשוטה מסוגלת להגיע עד ל- שנה גג שנתיים. יתרון שחשוב לשים אליו לב. באמת.

10 דפים מומלצים הקשורים לנורות הלד! (סליחה על הספאם!)
http://www.barak-lighting.co.il/product-category/%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a1%d7%9c%d7%95%d7%9f/










חסכון בכסף והרבה!
המשמעות שבא לידי ביטוי אצל נורות הלד הוא החיסכון המרבי שאנו יכולים לחסוך עקב קניית נורת הלד. מהסיבה הפשוטה שהיא קודם כל צורכת כמויות חשמל מינימליות לאומת נורה רגילה, הדבר השני היא שצריכת המוצר איננה מסיבית כמו צריכת המוצר של נורות הרגילות.



אז איפה הבעיה? הו יפה!
כל כך הרבה חנויות ומקורות קנייה מאפשרות את אותן הנורות, וראיתי לא מעט נורות שחברים קנו ותפוקת האור שלהן הן נמוכה. הבעיה נוצרת כאשר הרבה חברות, בדרך כלל חברות בלי שם בסין יוצרות מחירים מוזלים אך מוצרים לא איכותיים ממש.
הבעיה נוצרת כאשר יש כל כך הרבה מקורות קניה, ואנו מתלבטים ולבסוף שוגאים בבחירה.
לא פשוט למצוא דרך יעילה לבחירת הנורה האפקטיבית, ויתר על כך לפני הקנייה מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע (לא חנות מכירתית!) אדיב ובהחלט שרוצה לעזור לכם, ולא למכור לכם.
מומלץ לקנות נורת לד עם וולטים שמגיעים לבין 60-80 וולט. אלה הם נורות לד באמת איכותיות. ואף נורות שמגיעות ל- 100 ועוברות אותו הן המקסימום! בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה