יום ראשון, 21 במאי 2017

הרחקת יונים - בואו נדבר על זה

יונה הינה חיה ממשפחת העופות בעלת כנפיים לבנות ויפות מאוד. היונה מתועדת בתנך עוד מתחילת ההיסטוריה היהודית בסיפור של נח.

הספק הגדול ביותר לרעב היונים הוא בני האדם, אשר היונים מצאו לנכון לנצל אותו כהוות נפשם. ניתן למצוא בעיר נתניה ליד הטיילת הרבה מאוד תיירים אשר מאכילים את היונים הרעבים. זו הוכחה מעולה לספק המזון הטוב ביותר ליונים.

זה מקנה לנצל אותנו ככל הניתן, והיונה הטיפוסית רואה בזה כוח וניצול. ומאפשרת להן להימצא בקרבי משפחות ובתים בישראל יותר ויותר.



היא חידה חמודה ומסכנה, אז למה לגרש אותה?
כמה סיבות פשוטות להרחקת היונה "החמודה" יונים הן מקור להבאת מחלות וחולי לבני האדם. חלקם ניתנות באמצעות האויר, חלקן על עורנו הרגיש.

הידעתם? פשפשי המיטה עברו בין תיירים (זו מה שנאמר לכם) אך לראשונה שבראשונה פשפשים עפו מכנפי היונה והגיעו לבתי האדם ולחפציהם.
סיבה נוספת היא הלכלוך והצואה הגדולה אשר מותירה אחריה היונה על קורות הגג, הרעפים, ואף במקומי המסתור בתוך ביתנו.

בקיצור היונה היא חיה חמודה כל עוד שהיא לא מפריעה לאורך איכות החיים שלנו. עם היא נמצאת במקומות ציבוריים כל זאת נחמד וחמוד, אבל כאשר היא מתקרבת לאזורים פרטיים זה ממש לא חמוד.



איך להיפתר מהתופעה הזאת?
שמעתם את המשפט: "צואה של יונה זה מזל ושפע רב" ממש לא! זה משפט של מטומטמים וחסרי חיים. הדברת יונים לא תאפשר לנו להיפתר מהן לצמיתות, אלה רק לזמן מסוים. לאחר זמן נוסף היונים יחזרו לחרבן לנו תחיים. השיטה הנ"ל גם יכולה לבזבז עלויות משמעותיות בקביעיות. וזה לא אפקטיבי.

אז איזה פתרונות אתם מציעים?
בטח שמעתם רבות על פתרונות סילוק יונים והדברות, זה כלל לא אפקטיבי לתקופת חיים ארוכה.
מה שאנו ממליצים באמת מכל הלב שיהווה חלק אפקטיבי, הוא בעל מקצוע שבאמת מבין דבר או שניים בתחום, ויכול לסלק אותן בקביעיות. באמצעות כלים וחומרים מסוימים. למידע נוסף לחץ כאן


בהצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה