יום שני, 13 במרץ 2017

תחזוקה נכונה של הספות

תחזוקה נכונה של הספות - זו הדרך לשמר אותן לא מעט חברים ובני משפחה פונים אליי בהתייעצות לפני שהם בוחרים מערכת ישיבה חדשה לסלון. מסתבר שכולם יודעים היטב מה הסגנון המועדף עליהם, אילו צבעים הם מעדיפים וגם איך ירצו שהסלון שלהם ייראה, אבל הדילמה הגדולה לא קשורה לסוגיות כמו מחיר, גודל או עיצוב – אלא לסוגיית התחזוקה. אין ספק, כשבוחרים ספה חדשה חשוב לקחת בחשבון בין מכלול השיקולים גם את המאמצים והאנרגיות שיידרשו לצורך הניקוי. אז הנה, לפניכם, שני טיפים מרכזיים שיעזרו לכם מאוד.

אל תחכו. זה אולי נשמע ברור מאיליו, אבל ברגע האמת אנשים רבים נוטים לחשוב שאפשר לחזור אל כתם היין מחר בבוקר או לטפל בקפה שנשפך בנקיונות של סוף השבוע. בפועל זוהי טעות, בעיקר משום שבזמן הזה הכתם יתייבש ויהיה לכם הרבה יותר קשה לנקות אותו. שאבו את הספה מיד, היעזרו במטלית לחה לניקוי נקודתי (אל תמרחו את הכתם ותרחיבו את שטח הפנים שלו) והצטיידו בחומר ניקוי שמותאם לסוג הספה שלכם, בין אם זו ספת עור או בד. בדקו על מקום נסתר את החומר שבו תשתמשו, כדי שלא יישארו כתמים גדולים יותר בעקבות שימוש בחומר לא מתאים.


בצעו ניקוי יסודי. מפעם לפעם מומלץ לבצע ניקוי ספות ביסודיות ומקצוענות. אתם יכולים להחליט שזה יקרה לקראת חג הפסח או בסוף חופשת הקיץ, לאחר שהילדים חזרו לבתי הספר. בחרו חברה אמינה עם ציוד מתקדם ואיכותי, ותגלו שהספה שלכם תיראה חדשה ונקייה כאילו קניתם אותה ממש אתמול. זה ישדרג את החוויה האישית שלכם, ללא ספק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה